V 12media smo postavili svoj klicni center, ki združuje ekipo usposobljenih

agentov in odličnih prodajalcev ter terenskim komercialistov.

 

Usposobljeni so za prodajo na področju ezoterike, direktnega marketinga,

telemedicine in telekomunikacij, prav tako pa za svetovanje na področju vseh

plačilnih sistemov. S pomočjo sofisticiranih programov lahko strankam nudijo

najboljšo pomoč, svetovanje in storitve na najvišji ravni.

 

Aplikacija, s katero delajo agenti v klicnem centru, je enostavna, uporabniku

prijazna in prilagojena glede na potrebe strank, tako da agenti lahko začnejo

z delom že po kratkem usposabljanju. Organizirani pa so tudi tedenski sestanki

in izobraževanja, ki zagotavljajo visoko kakovost storitve.

 

Platforma omogoča tako brezplačne kot plačljive klice, takojšnje pogovore,

rezervacije za vnaprej, pregled celoten zgodovine, povezave s spletnimi mesti,

kjer si uporabniki lahko sami kreirajo klice ipd. Plačljivi klici pa so podprti s

širokom izborom plačilnih sredstev:

• SEPA direktna bremenitev,

• IZiPay,

• Moneta (spletna in telefonska prodaja, Moneta trajnik),

• kreditne kartice: Karanta, Visa, MasterCard,

• PayPal,

• vrednostni in darilni boni,

• plačilo po predračunu.

 

Nudimo vam celotno rešitev klicnega centra: prilagojeno aplikacijo in samo storitev klicanja navzven (pridobivanje novih strank, prodaja, izvajanje raziskav, preverjanje zadovoljstva strank itd.), prav tako prodajo na terenu. Aplikacija omogoča tudi izvoz statističnih podatkov, tako da imate po končani akciji oziroma periodično popolne statistike vseh dejavnosti.

 

 

KLICNI CENTER

12media d.o.o.

Cesta 24. junija 23

1231 Ljubljana – Črnuče